Lavanno Bränding
(Brändingu kuldpakett)
Mida tegime:
- Brändingu kuldpaketi visuaalne osa
- Visuaalse identiteedi väljatöötamine
- Turundusmaterjalide kujundamine
Brändingu loomine
Kaupleja OÜ (nüüdse nimega Lavanno) on tegutsenud aastast 2013 ja pakub täislahendusi professionaalsetele pesupesemisettevõtetele – pesuseadmete maaletoomist, müüki, paigaldamist, hooldust, pesuvahendite müüki ja kohaletoomist jne.
Arenev ettevõte võttis turundusmentor Mari Arnoveri toel ette põhjaliku rebrandingu, mille käigus sündis ka Kaupleja OÜ uus nimi Lavanno.
Ettevõtte uue visuaali loomine jäi Kuukukk Disaini peale. Visuaalis võtsime eesmärgiks julge ja eristuva stiili leidmise. Minimalistlikkuseni stiliseeritud geomeetrilised illustratsioonid ja logomärk peegeldavad professionaalsust ja läbimõeldust, tasakaalustades julgeid kirjatüüpe ning värvikasutust.
Pesupesemise valdkonnas on laialt levinud helesinised toonid, meie valik osutus aga tumedama ja lillakama tooni kasuks, mis sümboliseerib ühtlasi usaldusväärsust ja professionaalsust. Kuna ettevõtte uue brändi üheks eesmärgiks oli ka rohkem eraklientide tuntust võita, siis tumesinisega kontrastiks võtsime kasutusele roosa värvi, et eristuda b2b külmavõitu värvimaailmast ja luua võimalused efektsete gradientide kasutamiseks.
Visuaalsete näidete ja stiiliraamatu põhjal lõi veebilehe tegija ka Lavanno uue kodulehe lavanno.com
teeme koostööd?
Anna oma küsimustest ja koostöömõtetest märku läbi kontaktivormi või kirjuta meile tere@kuukukkdisain.ee