BRÄNDING - ESMAMULJE, MIS MÕJUB!
Bränd on mulje, mille Sa oma ettevõttega oma klientidele jätad. See tähendab seda, et läbimõtlemata bränd mõjub umbes samamoodi nagu lohakalt valitud riietus. Kujutame näiteks ette, et oled kiirkohtingul, aga Sinu riietus jätab partnerile Sinust hoopis teistsuguse mulje kui see, milline Sa tegelikult oled. See olukord saab edasi minna vaid kahte moodi – kas partneril ei teki huvi, kuna arvab ekslikult, et Sa pole üldse tema tüüp, või siis on ta hiljem pettunud, sest Sa polegi selline, nagu ta esmamulje põhjal lootis.
Olukord, kus Su potentsiaalne klient valib endale teenusepakkujat, on tegelikult üsna kiirkohtingu sarnane. Näiteks on Sinu kodulehel tavaliselt seitse sekundit aega, et kliendile muljet avaldada, ja kui Su ettevõte ei näi sellena, mida ta otsib, või tekitab temas ebaturvalise tunde, liigub ta kohe mõne Su konkurendi kodulehele.
Läbimõeldud bränd mõjub sellises olukorras nagu rätsepaülikond – see mõjub alati soliidselt, istub nagu valatult ja toob esile kandja parimad omadused, sest see on valmistatud täpselt kandja mõõtude järgi. Lisaks on selles ühendatud tellija soovid rätsepa kõrvalpilgu ja kogemustega.
Brändingu paketid
Pakume kolme brändingu-paketti, et leiaksid oma ettevõtte jaoks just sobiva lahenduse. Alustajatele soovitame logo pronkspaketti. Juba tegutsevale või suuremate ambitsioonidega
ettevõttele on kasulik valida hõbe- või kuldpakett.
Logo+ värvid & fondid
Pronkspakett
Vajad kiirelt logo koos värvipaleti ja fontidega? Sobilik piiratud eelarvega alustavale ettevõttele.
protsess:
- Logo disaini küsimustik
- Logo kujundamine
- Minimalistliku identiteedireeglistiku väljatöötamine ja üleandmine (logo, alaternatiivsed logod, tüpograafia, värvid)
Tulemus:
- Logo (nii veebis kui trükis kasutamiseks)
- Värvipalett
- Tüpograafia ehk fondid
- Minimalistlik identiteedireeglistik
aega kulub:
- ca 2-3 nädalat
CVI ehk identideedireeglistik
Hõbepakett
Sinu ettevõte vajab tugevat visuaalset identiteeti, millele toetuda edasistes turundus-tegevustes ja aega selleks on mõistlikult.
protsess:
- Brändi küsimustik
- Stiilisuuna paika panemine koostöös kliendiga
- CVI väljatöötamine ja üle andmine (logo, alaternatiivsed logod, tüpograafia, fondid, mustrid, kujunduselemendid, kujunduselementide kasutamise õpetus, moodboard)
- Vastavalt vajadusele turundusmaterjalide disainimine ja keerukamate illustatsioonid, ikoonide jms loomine.
Tulemus:
- Logo ja logo variandid (nii veebis kui trükis kasutamiseks)
- Värvipalett
- Tüpograafia ehk fondid
- Stiilipanoraam
- Muster/mustrid ja muud kujunduselemendid (vastavalt vajadusele)
- Identiteedireeglistik ehk CVI (logo, alaternatiivsed logod, tüpograafia, mustrid, kujunduselemendid, kujunduselementide kasutamise õpetus)
- Võimalus juurde tellida bränditud turundusmaterjale: visiitkaart, sotsiaalmeedia avatar ja päis, sotsiaalmeedia postituse/reklaami näide, printreklaam, roll-up, esitluspõhi (template) jms.
aega kulub:
- ca 1 kuu
Strateegiline bränding koostöös Stone Growth Agencyga
Kuldpakett
Brändingupakett ettevõtetele, kes on juba mõnda aega turul tegutsenud ja kellel on juba tekkinud oma kliendibaas. Võtame appi turundusagentuuri ja uurime teie klientide eelistusi, et olla nende soovidega kursis, maandada riske ning tegutseda läbimõeldult.
protsess:
- Eesmärgistamine ja hüpoteeside paika panemine
- Visuaalse suuna ja stiili paika saamine
- Vajadusel kliendiuuring – kaasame kliente, koostööpartnereid, töötajaid, keda intervjueerime.
- Brändistrateegia koos soovituste ja lahendusettepanekutega
- CVI loomine ehk hõbepakett
Tulemus:
- Identiteedireeglistik ehk CVI (logo, alaternatiivsed logod, tüpograafia, mustrid, kujunduselemendid, kujunduselementide kasutamise õpetus)
- Selge ärifookus ehk brändistrateegia koos soovituste ja lahendusettepanekutega
- Arusaam, kes on kliendid, mis on nende vajadused ja millised on nende harjumused
- Mis on konkurentsisituatsioon ja ettevõtte ambitsioon
- Miks, kuidas ja mida tehakse (missioon, eristumine ja toode-teenus)
- Milline on väärtuspakkumine ehk mida kliendi tegelikult ostavad
aega kulub:
- ca 1,5-2 kuud
Sinu uus ja läbimõeldud bränd on juba käegakatsutav!
Milline on brändingu protsess?
Millest sõltub brändingu ja veebilehe valmimise aeg?
Kuidas saan kindel olla, et teie stiil minu firmale sobib?
Selleks on ilmselt kõige kindlam variant tutvuda meie portfoolioga, kust leiad erinevate tööde stiilinäiteid. Samas ei tähenda mingi stiili puudumine meie portfoolios seda, et me seda stiili ei viljelegi. Disain peab olema vastavuses soovitud eesmärgiga. Tutvu seni tehtud töödega siin.
Kuidas ja millal toimub maksmine?
Tasumine toimub tavaliselt kahes või kolmes osas ja oma tööd teeme me projektialustus tasu alusel. Projekti alustamise tasu tagab Sulle koha meie ajagraafikus ja meile kindluse, et oled koostööst huvitatud.
Millal saame projektiga alustada?
Broneerime kliente oma ajakavasse vastavalt ettemaksu arve tasumisele ja lepingu allkirjastamise ajale. Lähtume põhimõttest, “kes ees, see mees”.
Kui Sulle tundub, et võiksime koostööd teha, siis võta ühendust ja räägime projekti algusajast täpsemalt.
Olen valmis, mis järgmiseks?
tere@kuukukkdisain.ee