Lovenza visuaalne identiteet (Brändingu hõbepakett)

Lovenza Bränding

Mida tegime:

Brändingu loomine

Lovenza on värvilisi nahast kingi ja aksessuaare disainiv uus kodumaine bränd. 

Lovenza klientideks on vanuses 30+, keskmisest kõrgema sissetulekuga naine, kes hindab unikaalsust, kvaliteeti, mugavust, värve, erilisust ja luksust. Samas võib see olla ka madalama sissetulekuga naine, kes hindab kvaliteeti ja soovib olla silmapaistev läbi jalanõude.
Neile sobivad klassikalise joonega naiselikud ja mugavad kingad/saapad, millega särada nii kontoris kui ka õhtusel üritusel.

Lovenza on naisele, kes ei soovi olla “hall mass”.

Ootused brändingule olid, et visuaal jätaks inimestele “hea ja tuttava”, samas usaldusväärse mulje, sest kvaliteetse ja vastupidava naha kasutamine on Lovenza brändi üks alustala.

Vastavalt sihtrühmale, sai
Lovenza visuaalne identiteet naiselik ja värviline. Brändi iseloomu aitavad esile tuua kaks erinevat mitmeti kasutavat mustrit, tüpograafia valik ja rikkalik värvipallett.

teeme koostööd?

Anna oma küsimustest ja koostöömõtetest märku läbi kontaktivormi või kirjuta meile tere@kuukukkdisain.ee

jälgi meie tegemisi!