Kuidas valmib Sinu uus ja läbimõldud bränd - saa tuttavaks meie tööprotsessiga.

Artikli autor: Kaisa Kukk 
8 minuti lugemine

Üheks meie missiooniks on pakkuda oma klientidele hästi toimivat ja nii kliendi kui ka meie elu võimalikult lihtsaks tegevat kliendikogemust. Siinkohal teemegi väikese sissevaate meie tööprotsessi.

brändi loomine tööprotsess

1. ESMANE TUTVUMINE

Tervitame Sind rõõmuga, kui oled meiega ühendust võtnud, tutvume Sinu soovidega ja saadame Sulle lugemiseks meie tervituspaketi. Tervituspakett annab veelkord ülevaate brändi loomise etappidest, Sinule pakutavatest väärtustest, eeldatavast ajagraafikust, makseinfost ja muust vajalikust, mida peaksid enne koostöö alustamist teadma.

2. lööme käed

Kui kõik sobib nii Sulle kui meile, kinnitame koostöösoovi lepinguga ning lisame Su pärast 50% ettemakse laekumist oma ajagraafikusse. Üheks tähtsamaks printsiibiks meie koostöö juures on see, et brändiloome on kahepoolne protsess. Kuna meie ei tunne Su firmat nii hästi nagu Sa ise, siis ootamegi Sinult meie koostöö jooksul abi. Seda kõike selleks, et valmiv bränd annaks edasi Sinu firma väärtusi. 
Teine oluline aspekt meie koostöö puhul on kindlasti ka tähtaegadest kinni pidamine. Palume meeles pidada, et selleks et meie saaksime tähtaegadest kinni pidada, vajame me Su firma kohta piisavalt infot ehk siis õigeaegseid vastuseid meie esitatud küsimustele.

3. suundume asana-sse

Järgmiseks saad Sa kutse Asana projektihalduse veebitarkvarasse. Seal toimub meie edasine suhtlus ja sealt leiad Sa ka kõik ülesanded, mille täitmist me Sinult ootame. Seal saad Sa ka jälgida, kui kaugel meie oma töödega oleme ning ka failide jagamine toimub seal. Loe siit täpsemalt, kuidas Asana aitab projekti kulgemas hoida.

4. Põhjaliku küsimustiku täitmine

Brändi loomist ei alusta me mitte kohe visuaalist, vaid palume Sul enne ära täita põhjaliku küsimustiku, mis aitab meil paremini tundma õppida nii Sind kui ka Sinu klienti.
Üheks küsimustiku alustalaks on  Donald Milleri poolt välja töötatud StoryBrand’i raamistik, mille kohta võid lähemalt lugeda siit .
See raamistik põhineb tähelepanekul, et edukas bränd sarnaneb oma ülesehituselt edukate filmidega – teatud võtete kasutamine loo jutustamisel muudab loo köitvaks. Sama metoodikat kasutades saame luua Sulle brändi, mis suhestub Su kliendiga, köidab tema tähelepanu ja on visuaalselt nauditav. Lisaks oleme küsimustikule lisanud Sinu äri põhimõtteid ja klienti tundmaõppivaid küsimusi.
Brändi loomine on kahepoolne protsess ning Sinu esimeseks ja ühtlasi olulisimaks ülesandeks ongi Brändi  küsimustiku täitmine. Sellest lähtub hiljem kogu brändi sisuloome (abiks Sulle) ja visuaalne külg (abiks meile).

5. Moodboardide loomine

Kui küsimustikule vastatud, asume visuaalse suuna otsimise teele. Selleks kasutame moodboard’e. Moodboard on põhimõtteliselt Su firma brändiraamatu esialgne väga toores visand, mille eesmärk on vaatajas soovitava meeleolu tekitamine. 
Tavaliselt loome kaks kuni kolm erinevat moodboardi ning saadame need Sulle võrdlemiseks. Seejärel arutame koos läbi kõik elemendid, millest moodboard’id koosnevad – värviskeem, kirjatüübid, logo stiil – ning teeme valiku, milline stiil Sinu firmaga kõige paremini haakub.
Lõpuks vormistame vajadusel Sinu tagasiside põhjal lõpliku moodboardi, mis saab meile logokujunduse ja kõikide edasiste kujundustööde suunanäitajaks.

6. logo

Pärast moodboardi valmimist asume logo kujundama. Lisaks logole kuulub “Hõbe” brändingupaketti ka kolme bränditud turundusmaterjali loomine. Samal ajal, kui meie logo kujundame, saad Sina juba tegelda turundusmaterjalide sisu ettevalmistamisega (tekstid, fotod Sinu meeskonnast või toodetest jms).

Pärast logo kohta saadud Sinupoolset tagasisidet vormistame lõpliku logo koos erinevateks kasutusviisideks vajalike variatsioonidega.

7. bränDIRAAMAT JA TURUNDUSMATERJALID

Järgmiseks etapiks on bränditud materjalide kujundamine ning stiiliraamatu kokkupanek.

sinu brändi stiiliraamat (pdf) sisaldab:

Peamist logo ja logo variante;
Terviklikku värviskeemi;
Sinu brändiga kokku sobivaid fonte;
Meeleolupiltide valikut;
Brändi loomise käigus loodud kujunduselemente;
Suuniseid brändingu elementide kasutamiseks;
Boonusena valminud turundusmaterjalide kujundusi

8. projekti lõpetamine

Kui oled stiiliraamatu ja bränditud turundusmaterjalidega lõplikult rahul, saadame Sulle teise osamakse kohta arve. Olgu öeldud, et vektorformaadis ja kõrgresolutsiooniga failid saadame teele alles pärast viimase osamakse laekumist. Erandolukorrad on käsitletud lepingus.

pärast seda jääb sul üle ainult oma uue brändi üle rõõmu tunda ning seda au ja uhkusega rakendama hakata!

Teeme koostööd?

Anna oma küsimustest ja koostöömõtetest märku läbi kontaktivormi või kirjuta meile tere@kuukukkdisain.ee

jälgi meie tegemisi!